http://www.musicaddict.com/download/629784-i-believe-irfan-makki-ft-maherzain-mp3.html


I Believe-irfan Makki Ft. Maherzain Mp3
Musicaddict.com

..MengenaiSaya♥..

Foto saya
Perak, Tapah, Malaysia
in-spirasi nasheed ditubuhkan pada tahun hujung 2011, munsyidnya terdiri daripada 3 orang nursalam dan muhammad ameer dan dibantu oleh sifu kami abg farhan,alhamdulilah inspirasi nasheed telah berjaya membuat recoding pertama iaitu rasul mulia di indonesia di aceh ,munsyidnya terdiri daripada mahasiswa malaysia iain ar-raniry banda aceh,inspirasi nasheed sekarang telah bergabung dengan kebudayaan aceh, terima kasih kami ucapkan kepada persatuan kebanggsaan malaysia di aceh ( pkpmi - ca ) yang telah banyak memberi sokongan pada kami ..doakan kami lebih berjaya kehadapan lagi aminn

Rabu, 26 Oktober 2011

memag sweet ar bersama sepupu aku nih.. meluangkan masa bersama mereka masa bulan pose haritu hahaah cehh yong ar paling bnyak buang masa .. beli henset .. henset cam tu gak .. yang si nyah nih pulak sibukk nk keta jew hahahaha mak de lak .. usar2 cari jodoh heheheh ...aku sorang je rilex  mantain hehehhehe .. apa2pun memag best masa cuti haritu dpat luang masa haritu ngan korang .... nanti ada rezki aku balik kita pi jalan2 ea .. tungu nyah beli keta baru cewahhhh .... ha ada satu gi .. masa buka pose bukan main lagi air beli sorang satu letih ar konon aku je yang x letih korang je letih hahahahhahahahahahahhahahahhahahaha......... kome dua ler yang yang bnyak sogehh pun aku ok jew hahahah .. apa2pun tima kasih yea hehehe anti panjang umur kita jumpa lagi .... dadadaadadadada

2 ulasan:

  1. haha..sweet r sngt..eleyh..ko yg beriye pnt gler dah mcm nk bkk pose jer...

    BalasPadam