http://www.musicaddict.com/download/629784-i-believe-irfan-makki-ft-maherzain-mp3.html


I Believe-irfan Makki Ft. Maherzain Mp3
Musicaddict.com

..MengenaiSaya♥..

Foto saya
Perak, Tapah, Malaysia
in-spirasi nasheed ditubuhkan pada tahun hujung 2011, munsyidnya terdiri daripada 3 orang nursalam dan muhammad ameer dan dibantu oleh sifu kami abg farhan,alhamdulilah inspirasi nasheed telah berjaya membuat recoding pertama iaitu rasul mulia di indonesia di aceh ,munsyidnya terdiri daripada mahasiswa malaysia iain ar-raniry banda aceh,inspirasi nasheed sekarang telah bergabung dengan kebudayaan aceh, terima kasih kami ucapkan kepada persatuan kebanggsaan malaysia di aceh ( pkpmi - ca ) yang telah banyak memberi sokongan pada kami ..doakan kami lebih berjaya kehadapan lagi aminn

Rabu, 26 Oktober 2011



asalamualaikum..sahabt2 yang disayangi..apa khabr semoga sihat sejahtera 
aduh aku pagi2 ni kuat tul berangan ..
impian aku nk jadi penyayi nasyid tapi tu lah .. 

bak kata otai2 nasyid seperti abg adi aziz saujana, fiq aliskandar daniel skala n sebagainya 
luruskan niat insyallah allh pasti akan bantu kita dalam meyampaikan dakwah kita melalui dunia hiburan nasyid ini .. kepada kawan2 berilah sokongan pada diriku .. masih bnyak kekurangan dalam diri n insyallah aku akan cuba buat yang terbaik..
gambr nih masa aku show solo haritu ermm boleh ar heheh ..macam2 hal jadi ..lirik lupa aduh ni lah aku cuba benor lupa lirk hahahhahahahh ...tempo pun masih kurang apa2pun saya akan cuba buat yang terbaik dalam hidup ini sebagai seorang penyayi nasyid insyallah 

percaya diri,pengorbanan, disiplin,insyallah kamu boleh salam =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan