http://www.musicaddict.com/download/629784-i-believe-irfan-makki-ft-maherzain-mp3.html


I Believe-irfan Makki Ft. Maherzain Mp3
Musicaddict.com

..MengenaiSaya♥..

Foto saya
Perak, Tapah, Malaysia
in-spirasi nasheed ditubuhkan pada tahun hujung 2011, munsyidnya terdiri daripada 3 orang nursalam dan muhammad ameer dan dibantu oleh sifu kami abg farhan,alhamdulilah inspirasi nasheed telah berjaya membuat recoding pertama iaitu rasul mulia di indonesia di aceh ,munsyidnya terdiri daripada mahasiswa malaysia iain ar-raniry banda aceh,inspirasi nasheed sekarang telah bergabung dengan kebudayaan aceh, terima kasih kami ucapkan kepada persatuan kebanggsaan malaysia di aceh ( pkpmi - ca ) yang telah banyak memberi sokongan pada kami ..doakan kami lebih berjaya kehadapan lagi aminn

Rabu, 26 Oktober 2011


                                           
" AKU MERINDUKAN PONDOK KECILKU  "

aku merindukan tempat ini..pernah jadi satu kejadian aku bersendirian di tempat ini... disinilah tempat aku menagis.. merindukan kasihmu ya allah .. dan tidak lupa jugak .. mengenagkan jasa ibu dan ayah aku yang tidak dapat digambrkan .. bagaimana perasaan bimbagku dgn keadaan mereka ? dalam hati bila aku dapat balas jasa baik mereka .. apakah aku dah jadi seorang anak yang baik .. =( adakah aku niih bnyak meyakiti hati mak n ayah aku .. aku takut ya allah ..3 bulan waktu ini penuhh dgn dugaan .. aku yakin kau berikanku dugaan kerna kau menyaygi hamba2nyea ...

alhamdulilah dan insyallah aku x akan pernah melupakkan .. pondok kecil inilah tempat aku .. muhasabah kan diri .. pada tarikh 3.4.2010 jam 11/ hingga 3 pagi ..masih segar dalam igatan ku ... sampai bila2 aku tidak akan melupakkan tempat yang begitu indah dan cantik ini .. syukran ya allah =)  by :sang jiwa ( nursalam bin abdul halil )

1 ulasan: