http://www.musicaddict.com/download/629784-i-believe-irfan-makki-ft-maherzain-mp3.html


I Believe-irfan Makki Ft. Maherzain Mp3
Musicaddict.com

..MengenaiSaya♥..

Foto saya
Perak, Tapah, Malaysia
in-spirasi nasheed ditubuhkan pada tahun hujung 2011, munsyidnya terdiri daripada 3 orang nursalam dan muhammad ameer dan dibantu oleh sifu kami abg farhan,alhamdulilah inspirasi nasheed telah berjaya membuat recoding pertama iaitu rasul mulia di indonesia di aceh ,munsyidnya terdiri daripada mahasiswa malaysia iain ar-raniry banda aceh,inspirasi nasheed sekarang telah bergabung dengan kebudayaan aceh, terima kasih kami ucapkan kepada persatuan kebanggsaan malaysia di aceh ( pkpmi - ca ) yang telah banyak memberi sokongan pada kami ..doakan kami lebih berjaya kehadapan lagi aminn

Rabu, 26 Oktober 2011


cerita minggu 3 ; pada saat ini aku sudah merasakan sesuatu yang terjadi pada diriku .. sesuatu yang berubah terlalu cepat .. wahh.. kenapa ku merasakn seperti itu ? apakah yang ku kejar selama ini.. aku hanya damba seseorang dihatiku.. . pukul 5.50 petang , kebetulan aku berada di tepi laut .. disitulah tempat ku mencari inspirasi.dgn perasaan yang jiwaku ni.. ya allah =( tapi apa2pun aku tahu inilah yang akan terjadi kenapa terlalu cepat perasaaan ini dtg .. aku redho dgn ketentuanmu ya ilahi

KAU TIDAK SEPERTI DULU
YANG KU KENALI DULU
RUPA HILANG SERI
MANAKAH MANISNYA

KAU TIDAK SEPERTI DULU
YANG KU KENALI DULU
MADAH TAK BERLAGU
MANAKAH GIRANGNYA

PATAH HATI
JANGAN TERDAMPAR SEPI
JANGAN TERSUNGKUR MATI
PATAH HATI
JANGAN LEBURKAN MIMPI
JANGAN MEMAKAN DIRI

BUKANKAH TUHAN CIPTAKAN MALAM
UNTUK BERADU MENANTI SIANG
BUKANKAH TUHAN TITISKAN HUJAN
MENANTI LIMPAH KEMARAU PANJANG

sang jiwa 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan